Az élet a világjárvány alatt sem áll meg: a CCC Team országúti kerékpárcsapatának csömöri versenyzője, Valter Attila rengeteget edz, készül az idény folytatására és egy új családtag első lépéseit is figyelemmel követheti. Karanténnapló az ES Bringán.

HÉTFŐ
Pihinap, szigorúan betartva. Kávé+melegszendvics, kis segítség a páromnak az egyik távoktatásos zh-ban (csak a fejezetet kerestem ki, a többihez úgysem értek). Heti bevásárlás, ami általában 3-4 napig tart ki. Egy óra tekerés a The Cycling Podcastra, Greipel és Geoghegan Hart és Woods szórakoztatott.
Ebédre: lencsefőzelék.
The Money Heist (La Casa de Papel) első évad, majd befejeztem Barabási-Albert László: A képlet című könyvét, ami megmagyarázza, mitől tud sikeres lenni valaki - ajánlom mindenkinek. Levezetésnek pedig egy kis PS, Horizon: Zero Down.
Vacsira joghurt müzlivel, de ne higgye senki, hogy ennyit eszem csak, ha folyton pusztít az ember, akkor nem jegyzi meg, hogy miket is evett.

KEDD
Négy és fél órás tekerés, ennek megfelelően reggelire egy jó adag zabkása gyümölcsökkel és müzlivel, meg egy szendvics a biztonság kedvéért. Dobogókőt másztam egész nap, nem tudom megunni azt a helyet, egész nap repült a bringa, nem tudtam elfáradni. Ebédre a nagy kedvenc pestós tészta. Kis pihi és ment is a PS. Unokabátyámmal kb. mindennapos program a CoD: Warzone, úgyhogy mentünk is párat, de a kezdeti sikerek után rá kellett jönnünk, hogy nem vagyunk valami jók. Ha majd hiányozna egy pár TSS a napi edzésből, felveszek egy pulzusmérőt mert biztos, hogy vagy az izgalomtól vagy az idegességtől pörgök rendesen. Vacsira kipróbáltam a Don Pepe #maradjotthon pizzáit, végre egy vegán pizza emberi áron. Közben egy rész Family Guy, hogy az agysejtek ne lustuljanak. Majd "még egy utolsó" kör, nagyjából 3 órán át.

SZERDA
Szokásos zabkása+melegszenya az öt óra miatt, hosszú endurance meg egy óra stéher, végül 200+ km és egy éhes sportoló. Csicseriborsós indiai ragu, jó adag rizzsel aztán egyből alvás, 1-2 óra lézengés és visszatérés az életbe egy kávé segítségével.

CSÜTÖRTÖK
Kicsit 'lájtosabb' reggeli, 3 óra edzés, másfél ebből stéherben... Versenyek szűkében próbálunk valamiféle tempót és lábfordulatot menteni. Ebére friss lecsó tofuval. Pár csúfos vereség Warzone-ban, aztàn sikerült rávenni magam egy itthoni Core-edzésre. Kb. három hónapja csinálom ezt a kondi programot, de még mindig fedezek fel új izmokat magamon. Este levezetésnek a szokásos Warzone, még csak pár hete tart a karantén, de már most le kéne erről szoknom...

PÉNTEK - "Rest days are the best days"
Ennek fényében egy könnyebb reggeli. Időfutammal szoktam mostanában átmozgatni, hogy plusz órákat gyűjtsek aero pozícióban. Hazaérve egy újabb kör várt rám, végre el tudtam menni a barátnőmmel is egy karikára. A túrának egy defekt lett a vége, persze nem nekem, mert az én bringámhoz volt minden. Úgyhogy egyedül haza, és vissza autóval "menteni". Ma éreztem először, hogy offseason van. Próbálom tartani a súlyom, de azért ma is elgyengültem és pizza volt ebédre. A délután a szokásos PS, semmittevés, amely fontos része a napjaimnak, de úgy érzem ezzel nem vagyok egyedül.

SZOMBAT
Zabkásával indítottam, mivel kicsit komolyabb nap jött. 3 óra TT, 2x20 perc résztáv, percenként váltva a wattot és a lábfordulatot is. A remek magyar utakra is figyelve ezt nem volt egyszerű abszolválni, rendesen felidegesítettem magam az egészen. Délután kilátogattunk szüleimhez Csömörre. Persze mi is próbáljuk betartani a 'nemtalálkozást', de mivel apummal nem tudunk külön edzeni, úgy voltam vele, hogy már úgyis mindegy. És érkezett egy új jövevény a családba: Tádé, a kismalac. Házőrzőként van számon tartva, véletlen sem ételként. Egész délután vele játszottunk, mókás pofa, meglepően okos, mintha mindig mosolyogna.

Paradicsomleves+szendvics ebédre, a malacka mellett már nem maradt idő második fogásra. A nap maradék részében egy beszerző körút. A nagyszüleink mindenáron oda akarták adni a húsvéti süteményeket. Szigorúan kapun kívülről, nagy duzzogva, de azért elfogadtam őket. Vacsorára a fent említett süteményeket muszáj volt megkezdeni.

VASÁRNAP
Ugyanaz a zabkása, hiszen 3,5 óra várt rám Dobogókőn. Ugyanúgy 2x20 perc emelkedő wattal, 330-430-ig, percenként emelve. Hegyre fölfele már egyáltalán nem duzzogtam rajta. Nap hátralévő része a megérdemelt tészta, PS, kávézások, estefelé pedig egy pohár bort is megengedtem magamnak. Így telt a hetem, sokkal lassabban az átlagosnál, de sokkal jobban élvezem, mint gondoltam volna. Próbáljuk kihasználni, hogy annyi időt kaptunk, amennyit már nem biztos, hogy fogunk a mi életünkben.